Problem logga in på TV
Telia gjorde en stor mjukvaruändring i mitten av januari. Detta har resulterat i att många medlemmar har problem med ett långsammare fibernät och svårighet att få igång TV med den inloggning vi är vana vid. Vi har haft daglig kontakt med Telia men problemet är ännu inte löst. Vi fortsätter att jaga Telia och har nyligen eskalerat problemet högre upp i deras organisation.
Sannäsfiber kan inte hjälpa dig men Telia kan hjälpa dig om du ringer 020-202070 eller +46-771990200. Observera att du MÅSTE ha BankID eller en Personlig kod för att identifiera dig när du ringer Telia.
Personer som inte har ett svenskt personnummer kan inte skaffa BankID.
Alla som inte har BankID måste beställa en Personlig kod hos Teliamed följande länk.
Ange din lokala gatuadress här i Tanum
Beställ personlig kod – Fastighetsägare (telia.se)
https://casey-ext.han.telia.se/3195?sh=028fca25c07dd8d86ecf8ce91af77c8f
Lösenord – TeliaKollektivKund